Wpływ brand mention na konwersję w sklepie internetowym
Wpływ brand mention na konwersję w sklepie internetowym Wysokie pozycje w wyszukiwarce nie gwarantują sprzedaży. O sukcesie decyduje zaufanie użytkownika i jego zachowanie po wejściu na stronę. Dlatego jednym z najskuteczniejszych narzędzi wspierających konwersję w e-commerce są brand mentions – wzmianki o sklepie publikowane w zaufanych katalogach i portalach branżowych.…
Rola certyfikatów jakości w budowaniu zaufania do sklepów internetowych
Rola certyfikatów jakości w budowaniu zaufania do sklepów internetowych Dlaczego certyfikaty jakości zyskują na znaczeniu W 2025 roku klienci coraz bardziej zwracają uwagę na certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo zakupów i jakość obsługi. Sklepy posiadające certyfikaty od renomowanych organizacji budzą większe zaufanie i częściej są wybierane przez kupujących. Najpopularniejsze certyfikaty dla…

